در هفته گردشگری بزرگ‌ترین بازارچه فروش صنایع دستی استان مرکزی افتتاح می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از افتتاح بزرگ‌ترین بازارچه فروش صنایع دستی استان به مناسبت هفته گردشگری خبر داد.

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین بازارچه فروش صنایع دستی استان مرکزی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجتبی رضوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 19 تا 25 مهر ماه به عنوان هفته گردشگری نامگذاری شده که شعار امسال هفته گردشگری استان مرکزی سرزمین آفتاب، سرزمین مفاخر و مشاهیر است.

وی تصریح کرد: همزمان با نخستین روز از هفته گردشگری بزرگ‌ترین بازارچه فروش صنایع دستی و همچنین نمایشگاه مفاخر و مشاهیر تفرش در موزه مفاخر اراک راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی افزود: همچنین به همین مناسبت از کتاب دیدار به زبان فارسی و انگلیسی رونمایی می‌شود.

رضوانی بهره‌برداری از فاز یک و دو مجتمع گردشگری خاطره‌ساران پاسارگاد در جاده ‌حسین‌آباد بغدادی، آغاز عملیات موزه بزرگ اراک، برگزاری 13 تور استان گردی با مشارکت دفاتر خدمات مسافرتی، افتتاح نخستین بازارچه صنایع دستی محلات در حمام تاریخی عرش و افتتاح دفتر خدمات مسافرتی آرتا را از دیگر برنامه‌های این اداره کل به مناسبت هفته گردشگری عنوان کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:40 | نویسنده : میثم اله وردی |